علی کوچک خانی شامگاه پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با محوریت رزمی و فرهنگی به بازسازی مناطق جنگی و معرفی آنها به شهروندان می پردازد و قصد دارد تا گوشه ای از رشادت های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه دفاع مقدس که قرار بود روز دهم آبان ماه برگزار شود، با 2 روز تاخیر در روز شنبه 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می شود و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.
کوچک خانی تصریح کرد: تصمیم داریم با به نمایش گذاشتن عملیات های ولفجر، شلمچه، کربلا و حضور ادوات و سلاح های جنگی از قبیل توپ، تانک و سلاح های دیگر، فضای جنگی دفاع مقدس را برای جوانان امروزی نمایش دهیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی در ارتقای روحیه جوانان بسیار موثر است و به نوعی نقشه های ناامید کننده دشمن را برای نفوذ برملا می سازد.
کوچک خانی یادآور شد: تاریخ برای ما درس های فراوانی به همراه دارد و حالا اگر این بازخوانی تاریخی در خصوص دفاع مقدس باشد، به طور حتم می تواند به صورت موثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان موفق عمل کند.
این نمایشگاه برای بازدید عموم رایگان است.
9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.