به گزارش ایرنا، سردار محمد شاهرخی روز پنجشنبه در شورای سیاست گذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: در آستانه برگزاری یک حادثه بزرگ فرهنگی و معنوی در قزوین هستیم که حاصل تلاش هزاران نفر از دلدادگان انقلاب اسلامی طی 10 سال فعالیت و تلاش است.
وی افزود: تاکنون اقدامات فوق العاده ای برای برگزاری این کنگره صورت گرفته و اطمینان خاطر نسبی برای ثبت و ضبط حوادث دفاع مقدس و نقش مردم قزوین در این رویداد به وجود آمده است.
دبیر کل کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: هم اکنون هزاران ساعت گزارش شفاهی، اخبار مکتوب، هزاران هزار برگ اسناد و... گردآوری شده است که اگر این تلاش ها صورت نمی گرفت ممکن بود گرد فراموشی و تحریف بر آنها بنشیند.
شاهرخی گفت: امروز مجموعه ای گرانبها از آثار دفاع مقدس در استان گردآوری و در اختیار پژوهشگران، هنرمندان و... قرار داده شده است که می توان با کمترین زحمتی برای بهره برداری از آنها و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اقدام کرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی میان مسئولان استان برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است و هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم.
وی ادامه داد: کنگره ملی سه هزار شهید استان پنج برنامه و اجلاسیه بزرگ با مخاطبان خاص مانند دانش آموزان، فرهنگیان و بانوان دارد که با توجه به اهمیت و میزان تاثیرگذاری این کنگره انتظار داریم تمامی ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری باشکوه آن به کار گرفته شود.
کنگره ملی سه هزار شهید استان 20 تا 24 آبان ماه برگزار می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.