به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با مرتضی شهیدزاده مدیرعامل صندوق توسعه ملی که در تهران برگزار شد افزود: اجرای طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین از پروژه های بزرگ استان و از مصوبات سفر رییس جمهوری است که با مشارکت بخش خصوصی به مرحله اجرا رسیده است.
وی افزود: بخش خصوصی و پیمانکار پروژه برای اجرای این طرح خواستار استفاده از تسهیلات و منابع صندوق توسعه ملی هستند که امیدواریم این صندوق نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
زاهدی اظهار داشت: همچنین پنج واحد تولیدی بزرگ استان خواستار تامین منابع ارزی از طریق صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک های استان هستند که امیدواریم در این زمینه نیز همکاری لازم صورت گیرد.
استاندار ضمن دعوت از مدیرعامل صندوق توسعه ملی برای حضور در استان و شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: قطعا ارزیابی میدانی طرح ها و بررسی وضعیت اقتصادی استان نقش موثری در تصمیم گیری و حل مشکلات قزوین خواهد داشت و موجب دلگرمی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد شد.
شهید زاده مدیر عامل صندوق توسعه ملی نیز در ادامه با درخواست های استان موافقت کرده و برای حضور در قزوین در ماه های آینده قول مساعد داد.
در این دیدار منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری و حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین نیز حضور داشتند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.