دکتر علی اکبر کرمی روز چهارشنبه در جریان نشست با خبرنگارانی که در قالب یک تور رسانه ای از این بیمارستان دیدن کرند، افزود: خدمات این مرکز با تیم تخصی دوره دیده اعم از جراح و جنین شناس با حدود یک چهارم تعرفه بخش خصوصی ارائه خواهد شد.
وی همچنین از راه اندازی مرکز غربالگری سرطان این مرکز از آذرماه خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز تمام افراد مشکوک به سرطان و یا کسانی که سابقه فامیلی سرطان دارند می توانند با مراجعه به مرکز و انجام آزمایشات از بیماری و یا سلامت خود اطمینان حاصل کنند.
رییس مرکز آموزشی درمانی ولایت گفت:این مرکز هم اکنون دارای 300 تخت بیمارستانی است که با راه اندازی بخش رادیوتراپی 30 تخت و مرکز غربالگری 50 تخت دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد.
وی افزود: ورودی اورژانس این مرکز هم اکنون ماهانه 6 هزار نفر و تعداد بیماران بستری آن نیز ماهانه حدود هزار و 300بیمار، اعمال جراحی بین 700 تا هزار بیمار و مراجعات به درمانگاه ها نیز 30 هزار نفر است.

** بیمارستان ولایت به مرکز آموزشی درمانی مستقل ارتقا یافت
رئئیس بیمارستان ولایت گفت: این مرکز از اول آبان ماه به مرکز آموزشی درمانی مستقل ولایت تبدیل شده و از نظر مالی هیچ وابستگی به دانشگاه علوم پزشکی ندارد و تنها جنبه نظارتی دانشگاه بر این مرکز ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در همین راستا خدمات وی آی پی نیز به این مرکز افزوده شده و امکان دریافت تعرفه بالاتر از دولتی را نیز خواهد داشت.
دکتر کرمی ادامه داد: بر این اساس اگر بیماری تمایل به دریافت خدمات خصوصی تر داشته باشد با بیمه تکمیلی خود می تواند از این خدمات بهره مند شود و خدمات ارایه شده به وی نیز توسط دانشجویان نخواهد بود بلکه با انتخاب بیمار، خود جراح بر بالین وی حاضر شده و شرح حال از او می گیرد.
6012/7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.