به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه مصادف با اربعین حسینی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی اربعین با شکوه خاص و غلظت بالای معنوی خود همچنین جلوه گر شور و شعور حسینی (ع) شیعیان است.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه اربعین حسینی (ع) حلقه اتصال آزادگان و دین داران واقعی است، گفت: پیاده روی اربعین تنها یک پیاده روی نیست بلکه یک حرکت عظیم و با شکوه در راستای کسب معارف بیشتر از آموزه های الهی و دینی است.
وی با بیان اینکه همان گونه که امام راحل فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد، خاطرنشان کرد: یقین داریم که مقصد پیاده روی اربعین به قدس شریف و آزادسازی آن از چنگال صهیونیست ها ختم خواهد شد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه از دهه اول محرم و ایام اربعین باید به شکل احسن بهره ببریم و معارف خود را نسبت به سیره ائمه اطهار (ع) بالا ببریم، افزود: معرفت افزایی در این مناسبت ها موضوعی است که نباید از آن غفلت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امام حسین(ع) چراغ راه هدایت است و تکیه بر ایشان ما را از ظلمت و تاریکی نجات می دهد، گفت: معرفت هرچه بیشتر نسبت به قیام عاشورا و اهداف آن به ما کمک می کند در تا در مسیری که سیدالشهدا و یاران وفادارش قرار گرفتند، بایستیم و در این راه عزتمندانه حرکت کنیم.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.