به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی قابل روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در آستانه فرا رسیدن روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد،افزود: 13 آبان ماه در ایران یادآور سه اتفاق بزرگ یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به خاطر اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، کشتار دانش آموزان در سال57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.
وی اضافه کرد: درست در زمانی که ترامپ برجام را کنار گذاشته و تصمیم به جنگ اقتصادی علیه ایران از روز 13 آبان ماه گرفته است، ملت ما باید پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی پر صلابت تر از فریاد بزنند.
این مسئول با بیان اینکه مردم ایران قدر دستاوردهای خود را می دانند،از رسانه ها خواست با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات آن، مردم را با آنها آشنا کنند.
حجت الاسلام قابل یادآور شد: در مقایسه وضعیت ایران امروز با 40 سال گذشته نمونه های بسیاری را می توان یاد کرد که دستیابی به دانش هسته ای و تولید انواع دارو و تحولات بهداشتی و درمانی، توان سد سازی، خودکفایی در تولید گندم و سایر توانمندی ها از جمله آنهاست.
حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: از رسانه ها درخواست می شود با به کار گرفتن انواع روش های اطلاع رسانی و ایده های خلاقانه، هم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان تلاش کنند و هم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این دستاوردها را به مردم معرفی نمایند.
وی افزود: تحریم های اقتصادی علیه ایران گرچه سخت بود اما زمینه بسیاری از ابتکارات را فراهم کرد و میهن اسلامی ما بدون شک با پشت سرگذاشتن گردنه های ساخت همچنان در مسیر عزت، اقتدار و سرافرازی قدم خواهد برداشت.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.