به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین حمیدرضا خانپور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: رشد 1.7 برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری دارد.
وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 71 متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.
خانپور اظهار داشت: واگذاری 100 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران تا پایان سال جاری در دستور کار این شرکت قرار دارد و تا کمتر از یک ماه آینده حدود 70 هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضی سرمایه گذاری واگذار خواهد شد.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی، فلزی و برق بوده است.
خانپور به تفکیک زمین های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک های صنعتی لیا، کاسپین، خرمدشت و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری ها را داشته اند.
به گفته وی قزوین رتبه برتر کشور را در جذب سرمایه گذار در شهرکهای و نواحی صنعتی استان در هشت ماهه نخست امسال به دست آورده است.
استان قزوین 16 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.