به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین که در دفتر دادستانی قزوین برگزار شد، گفت: رشد شهرنشینی و افزایش جمعیت، اهمیت مدیریت مسائل شهری را دو چندان کرده و در این میان نقش مدیران شهری برای اجرای برنامه ها و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار غیرقابل انکار است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه امروزه مدیریت پسماند یکی از ضروری ترین محورهای توسعه شهرنشینی محسوب می شود، افزود: بی شک توجه کافی نداشتن به این موضوع می تواند تاثیر زیادی در تخریب محیط زیست، طبیعت و سلامت انسانی داشته باشد.
وی با تاکید بر نقش مردم در قانونگذاری فرهنگ عمومی، افزود: فرهنگ عمومی تعیین کننده سبک زندگی و روش هایی است که هر جامعه‌ای برای خود برگزیده است و بدون شک ارتقای سطح کیفی زندگی بدون توجه به فرهنگ عمومی میسر نخواهد شد.
دادستان مرکز استان تاکید کرد: مردم قانونگذار حوزه فرهنگ عمومی هستند و با هنجارشکنی و رعایت نکردن خطوط قرمز این فرهنگ به شدت برخورد می کنند.
قاسمی با تاکید بر تلاش برای خدمت رسانی بهتر به مردم افزود: امروز هدف مسئولان در هر منصب و مقامی نباید چیزی جز بهبود معیشت مردم باشد و اگر شان و منزلتی دیگر جز خدمت رسانی برای خود تعریف کنند یقینا مسیر را گم خواهند کرد.
این مسئول تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم با شفافیت در مسیر قانون حرکت کرده و هدف نهایی خود را گام برداشتن در خدمات رسانی بهتر به مردم قرار دهیم.
مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از نوع و میزان خدمات رسانی این سازمان به شهروندان گفت: تخلفاتی از سوی برخی افراد در زمینه تفکیک زباله و تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در سطح شهر صورت می گیرد که برای برخورد قانونی با آنها نیازمند مساعدت سیستم قضایی هستیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.