در بخشی از این گفت و گو حجت الاسلام معبودی گفته است: ما در سپاه غیریت نداریم سپاه یک مجموعه ای است که اجزای آن مکمل یکدیگر هستند.
وی همچنین در این مصاحبه افزوده است: مهمترین محوری که ما در بحث های سیاسی دنبال می کنیم ولایت محوری نیروهاست.
حجت الاسلام معبودی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با احترام به همه جریانات سیاسی درون نظام، تابع هیچ جریان و گروهی نیستیم.
این مسئول همچنین به مساله موسسات مالی اشاره کرد و گفت: موسسات مالی و صندوق های مسئله دار هیچ ربطی به سپاه ندارند، تبلیغات سوء برخی برای پوشاندن ضعف های مدیریتی خودشان است.
مسئول نهاد نماندگی ولی قیه در سپاه صاحب الامر (عج) یادآور شده: تحریم ها 20 درصد در اقتصاد تاثیر دارد و 80 درصد مشکلات کشور از سوء مدیریت و ایجاد رانت ها و عدم تحرک و برخورد به موقع با مفسدان است.
حجت الاسلام معبودی اظهار داشت: اگر سپاه نبود داعش برخی ها را داخل مجلس می کشت، بنظر من هجمه به سپاه بی انصافی و کفران نعمت است.
این مسئول در ادامه با انتقاد از شهرداری اظهار داشت: تجلیل از یک شخصیت علمی کار حوزه علمیه است نه شهرداری، برخی ها رسالت و وظیفه اصلی خود را فراموش کرده با نگاه سیاسی به دنبال بهره برداری از افراد برای مقاصد خود هستند.
حجت الاسلام معبودی در خصوص موضع سپاه در جریان برگزاری انتخابات اضافه کرد: ما با صدای بلند اعلام می کنیم در انتخابات از هیچ حزب و جناحی حمایت نمی کنیم و در جهت نفع و ضرر فرد و جناحی حرکت نمی کنیم اما معیارهای اصلح را بیان می کنیم.
هفته نامه نسیم همچنین یادداشتی از محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزین با عنوان اصحاب آخرالزمانی در تجلیل از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله به چاپ رسانده است.
بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم نیز عنوان یادداشت تحلیلی دیگری از این نشریه است که تحلیلی بر جوسازی و حاشیه پردازی برای کنگره بزرگ شهدای استان قزوین داشته است.
هفته نامه نسیم قزوین نشریه ای با مشی سیاسی اصول گرایی است که به مدیر مسئولی حسن رجبی منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.