به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی روز یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که در دفتر دادستانی قزوین برگزار شد، گفت: توجه به ویژگی های شهر اسلامی، تقویت هویت فرهنگی شهر، مبارزه با فساد، تقویت بعد نظارتی، تکریم شهروندان و جلوگیری از تجمل گرایی باید در شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها مورد توجه قرار گیرد و به صورت عملی اجرایی شود.
دادستان قزوین اظهار داشت: شهرداری ها باید در موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی جدی تر وارد شوند و با اطلاع رسانی درست، دقیق و برنامه ریزی شده، جامعه به ویژه نسل جوان را از مخاطرات اجتماعی آگاه سازند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطوح مختلف باشیم.
قاسمی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به این باور برسند که با همدلی و وحدت می توان مشکلات جامعه را مرتفع کرد و در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی سریعتر گام برداشت.
وی با اشاره به مسئولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی، افزود: قبول مسئولیت ها باید در جهت خدمت گذاری به مردم باشد و معنای مسئولیت چیزی جز خدمت رسانی نیست.
دادستان مرکز استان در ادامه افزود: مسئولیت ها و مدیریت ها بار امانتی است که بر دوش مسئولان نهاده شده است و باید به گونه ای عمل کنیم که پایه های نظام اسلامی مستحکم تر شده و هر روز بر امیدواری مردم به آینده افزوده شود.
قاسمی تاکید کرد: مسئولان باید با هرنگاه سیاسی در جهت خدمت رسانی و بهبود معیشت مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند و از اعمال سلیقه و نگاه شخصی و حزبی در امر خدمت رسانی به مردم اجتناب نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه همه دستگاه ها و نهاد ها موظفند در مسیر قانون گام بردارند تصریح کرد: دستگاه قضایی بر اساس وظیفه ذاتی خود با کسانی که از مسیر قانون خارج شوند برخورد خواهد کرد و به فرصت طلبان و سوء استفاده گران اجازه تضییع حقوق مردم را نخواهد داد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.