به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی روز یکشنبه افزود: پلیس قزوین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است، برخورد با قاچاقچیان را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت های پلیس به شمار می رودآ.
سردار محمودی خاطر نشان کرد: لوازم یدکی در صدر کالای قاچاق کشف شده و داروی پزشکی، مواد خوراکی ،سوخت، موتور سیکلت در رتبه های بعدی کشفیات در 6 ماهه اول سال جاری قرار دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در 6 ماهه نخست امسال بالغ بر 132میلیارد و 877 میلیون ریال می باشد.
وی با اشاره به افزایش 17 درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا در این مدت، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال در خصوص تشکیل پرونده در حوزه کالای قاچاق 17 درصد افزایش و در زمینه پرونده های کالای قاچاق بالای یک میلیارد ریال 38 درصد نیز رشد داشته ایم.
سردار محمودی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس قزوین با استفاده از تمام توان و تجهیزات با هرگونه قاچاق کالا با جدیت مقابله می کند، یادآور شد: کاهش قاچاق کالا و ارز نیازمند حرکت ملی و اهتمام تمام دستگاه ها و نهاد ها می باشد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.