شهرام رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رقم یاد شده به جز طرح توزیع میوه ستاد تنظیم بازار در ایام عید نوروز بوده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 160 تن گوشت گرم گوسفندی و همچنین 192 تن گوشت منجمد قرمز ستاد تنظیم بازار استان در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف عرضه شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت همچنین 450 تن گوشت مرغ با هدف تعدیل قیمت این محصول غذایی به فروشگاه های عرضه کننده در استان ارایه شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون همچنین توسط ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان 480 تن برنج، 160 تن روغن خوراکی، 122 تن تخم مرغ توزیع شده است.
وی اظهار داشت: 20 درصد تولیدات تخم مرغ استان را با هدف تنظیم بازار خریداری کرده و در زمان مورد نیاز به بازار عرضه کردیم که این موضوع در سطح کشور ابتکار ستاد تنظیم بازار قزوین بوده است.
رحمانی همچنین از توزیع 12 تن شکر طی این مدت خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت گوجه فرنگی طی ماه گذشته و جاری و به دلیل درخواست های مردمی، اقدام به ایجاد چهار غرفه فروش این محصول به نرخ هرکیلو 2500 تومان کردیم که در کاهش قیمت موثر بود.
این مسئول گفت: تاکنون از سوی این غرفه ها 333 تن گوجه فرنگی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به شهروندان قزوینی عرضه شده است.
ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی با هدف حمایت از تولید و تداوم عرضه این محصولات به فعالیت می پردازد و با فعالیت خود به گونه ای عمل می کند که قیمت این دسته از کالاها منطقی و متعادل باشد به گونه ای که مصرف کننده یا تولیدکننده دچار مشکل نشود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.