به گزارش ایرنا، حکمت الله داودی شنبه شب در نشست علنی پارلمان محلی قزوین با اشاره به همایش برگزار شده برای تجلیل از فعالان حوزه قرآن، افزود: کمک های شورای پنجم برای ایجاد فضای قرآنی و ترویج یادگیری آن بسیار موثر بوده است.
وی اضافه کرد: البته باید طی نشستی با فعالان این حوزه از مشکلات آنها با خبر شد تا در حد توان شورا و شهرداری برای رفع آن اقدام به عمل آورد.
داودی در ادامه با اشاره به نقش شهرداری در برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، اظهار امیدواری کرد شهرداری و شورای شهر در برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره نقشی موثر ایفا کند.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه پس از ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در معاونت معماری شهرداری، با انتقاد از برخی مصوبات بالادست که بدون در نظر گرفتن نظر شورای شهر انجام می شود، اظهار داشت: شهرداری در برخی طرح ها از جمله پروژه شهید انصاری مجری طرح هایی است که تصویب و به آن ابلاغ شده و کسانی که در تهران تصمیم می گیرند بهتر است حداقل به نظرات کمیسیون ماده 5 و اعضای شورای اسلامی شهر توجه کنند.
داودی در پایان تاکید کرد: اگر در طرح پیشنهادی قبلی در خصوص طرح شهبد انصاری معبر 35 متر اشتباه بود در مصوبه جدید هم 6 متر مصوب شده اشتباه می باشد و شهرداری در هر 2 صورت ملزم به اجرای آن است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.