به گزارش عصر شنبه ایرنا و به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان با اشاره به اینکه رسول گرامی اسلام (ص) همواره تاکید داشته اند که مومن باید در کارش دقیق باشد، افزود: ایشان کارها را با بالاترین دقت انجام داده و همیشه نیز به مومنان توصیه می‌کردند تا کارهایشان را با دقت بالا انجام دهند.
وی ادامه داد: رعایت دقیق اصول استاندارد در تولید و توزیع محصولات باعث می‌شود تا مردم با امنیت کامل محصولاتی که در بازار وجود دارد را مصرف کرده و سلامت و آرامش جامعه نیز این گونه تضمین می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین فرهنگ ‌سازی صحیح مصرف غذا را گامی در راستای افزایش سلامت جامعه برشمرد و ادامه داد: متاسفانه برخی الگوهای غلط از گذشته در مصرف غذا وجود داشته که ضروری است با نظارت دقیق و فرهنگ ‌سازی اصلاح و غذاهای استاندارد جاگزین آنها شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه نظارت بر حسن اجرای اصول استاندارد امری ضروری است، اضافه کرد: باید راهکارهایی اتخاذ شود تا کارشناسان استاندارد در تمام بخش‌ ها حضور داشته باشند تا اصول استاندارد در بالاترین سطح اجرایی شود.
امام جمعه قزوین در پایان تصریح کرد: با اقامه نماز جامعه به رشد و تعالی می‌رسد و کسی به خود اجازه نمی‌دهد تا تخلفی مرتکب شود و هر کسی ناظر بر اعمال خود خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.