فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از توقیف 886 دستگاه خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این خودروها به‌دلیل تخلف بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس راه توقیف شدند. این آمار نسبت به‌مدت مشابه سال قبل 6.24 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیشترین اعمال قانون مربوط به تخلفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان را به ترتیب مربوط به سرعت غیرمجاز، نقص فنی موثر بر خودرو و نسبتن کمربند دانست و گفت: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تخلفات رانندگی در استان 2.6 رشد داشته است.

سردار محمودی با اشاره به رشد 13.4 درصدی تردد خودروها از سطح مسیرهای ارتباطی استان طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: قزوین در مسیر تردد خودروهای عبوری 11 استان کشور قرار دارد.

این مسئول انتظامی گفت: با وجود افزایش تردد خودروها از مسیرهای ارتباطی استان، طی مدت یاد شده در سوانح رانندگی فوتی با کاهش 4.2 روبرو بوده ایم و در تصادف های جرحی و خسارتی نیز به ترتیب 4.8 و 2.1 و در مجموع حوادث جاده ای 11.1 درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: حدود 50 درصد سوانح رانندگی استان در آزادراه‌ها به وقوع می پیوندد که عامل بیشتر آنها بی توجهی به جلو بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.