به گزارش ایرنا، سعید انبارلویی شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد افزود: از رسانه های استان انتظار می رود بدون آنکه منتظر دستور العمل و بخشنامه باشند برای انتقال پیام سه هزار شهید استان به نسل سوم و چهارم اقدام کنند.
وی افزود: رسانه ملی نیز وظیفه دارد که برای تبلیغ، اطلاع رسانی و تبیین کنگره ملی سه هزار شهید استان ورود کرده و تمامی امکانات خود را برای پوشش برگزاری این کنگره بسیج کند.
رییس کمیته اطلاع رسانی کنگره سه هزار شهید استان ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما باید برای شکل دادن اندیشه و متمرکز کردن افکار عمومی بر این کنگره وارد عمل شوند و نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا نمایند.
مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین گفت: امروزه دشمنان با جنگ نرم برای تاثیرگذاری بر همه ابعاد زندگی انسانها اقدام کرده اند و اگر بصیرت خدایی و اراده الهی در یک رسانه وجود نداشته باشد در مقابله با آنها موفق نخواهد بود.
انبارلویی با بیان اینکه رسانه مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم است، گفت: نباید فراموش کرد که یک رسانه با نیروی انسانی اداره می شود و اگر باور نیروهای یک رسانه کاهش یابد ممکن است از رسانه به ضرر جامعه استفاده شود.
مدیر کل صدا و سیمای قزوین گفت: شهدای دوران دفاع مقدس معجزه ای این انقلاب هستند و توانستند در دهه شصت بدون اسلحه و ابزار مقابل کل جهان ایستادگی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را پدید آورند.
انبارلویی ادامه داد: امروزه خط شهدا ادامه یافته و امثال شهید حججی از مکتب شهدا پرورش یافته اند که باید با برگزاری کنگره ها و یادواره ها برای روایت رشادت ها و دلاوری های آنها اقدام کرد.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.