به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای شهرستان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: در قرآن کریم گزارش های متعددی از شهدا و جایگاه آنها در نزد خداوند آمده است که از رزق و روزی آن ها در نزد خداوند و زنده بودن آنها خبر می دهد و این فهم ما را از شهدا بالا می برد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه ما هم باید متقابلا گزارشی از دستاوردهای خونفشانی شهدا به آنان بدهیم،اضافه کرد: اگر زمانی جبهه های جنگ، شلمچه و سوسنگرد و خرمشهر بود امروز خط مقدم جبهه در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و یمن واقع شده است.
نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: آن روزها همه جهان اسلام تحت تاثیر و ارعاب رژیم منحوس صهیونیستی بود اما امروز به ثمره خون شهدا به جایی رسیده ایم که در هر نقطه با تجهیزات خود می توانیم این رژیم جنایتکار را از میان برداریم.
آیت الله عابدینی با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین،اظهار داشت: امروز یک اتوبان با گنجایش میلیون ها عاشق امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین پر می شود و نوید این را می دهد که فرموده امام که راه قدس از کربلا می گذرد به زودی محقق می شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: با تلاش سرداران اسلام و در دنباله راه شهدای اسلام به زودی شاهد از میان رفتن و برچیده شدن رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.
آیت الله عابدینی با تاکید بر جدیت همه اقشار جامعه و مسئولان برای تداوم راه شهدا، افزود: ما با اطاعت از اوامر رهبری پای آرمان های شهدا می مانیم و نمی گذاریم ذره ای گرد غفلت بر اصول آنها بنشیند.
یادواره شهدای شهرستان قزوین از پیش برنامه های کنگره سرداران و شهدای استان بود.
استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.