به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن پسندیده روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این پایش و نمونه برداری از نظر رعایت اصول و قوانین محیط زیستی و آلایندگی صنایع و واحدهای کارگاهی و خدماتی انجام شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: 303 مورد از نمونه برداری های صورت گرفته مربوط به خروجی پساب، دودکش و صدا در واحدهای صنعتی و خدماتی بوده که از نظر استانداردهای زیست محیطی سنجش و بررسی شد.
پسندیده گفت: 234 مورد از نمونه برداری ها مربوط به آب، 58 فقره هوا و 11 مورد صوت بوده که با هزار و 550 شاخصه برای ارزیابی آب، 349 ملاک برای هوا و 33 شاخص برای ارزیابی صوت اقدام شده است.
پسندیده تصریح کرد: از تعداد پایش های انجام گرفته 172 مورد مربوط به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین، 96 فقره در تاکستان، 85 مورد در بویین زهرا، 107 پایش در البرز، 10 مورد در آوج و 59 فقره در آبیک بوده و 58 مورد مربوط به اداره نظارت و پایش اداره کل بوده است.
وی درباره اخطارهای صادره به واحدهای آلاینده گفت: در 6 ماه سال جاری 114 اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی صادر شده است که از این تعداد 37 مورد در شهرستان آبیک، 24 فقره در البرز، یک مورد در بویین زهرا، 9 فقره در قزوین، 6 مورد در آوج، 27 فقره در تاکستان و 10 مورد توسط اداره کل صادر شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.