مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین عصر دوشنبه و در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها به خبرنگار ایرنا گفت:
هدف از برگزاری نمایشگاه ورزش و گردشگری توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ایجاد فرصت مناسبی جهت گسترش فرهنگ طبیعت‌ گردی و گردشگری، ارایه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی به همراه ارتقای سطح کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی بوده است.
به گفته وی، 36 غرفه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع محصولات خود را به معرض دید علاقه مندان می گذارند.
طاهرخانی یادآور شد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه هیات های ورزشی، غذاهای ارگانیک، باشگاه های ورزشی، تغذیه، لوازم و وسایل ورزشی، هیات ورزش جانبازان و معلولان، مواد دارویی و پروتئینی به همراه مکمل های غذایی خواهد بود.
وی یادآور شد: ورزش به عنوان یکی از مولفه های شادابی و سلامتی، همواره مورد تاکید متخصصان سلامت اجتماعی بوده است.
این مسئول نمایشگاهی در ادامه با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی و تزئینات منزل، اظهار داشت: 54 غرفه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع از استان های قزوین، خراسان، اصفهان، تهران، همدان، البرز، کردستان و آذربایجان شرقی محصولات خود را در زمینه وسایل دکوری و تزئینی، چاقو، مس، عروسک های دست ساز، چرم و سفال به نمایش گذاشته اند.
طاهرخانی، برقراری ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف‌ کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات صنایع دستی، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در پایان گفت: نمایشگاه ورزش، سلامتی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و تزئینات منزل از امروز تا 20 مهرماه جاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین به روی علاقه مندان دایر خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.