به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محسن کرمی روز دوشنبه در کمیسیون جرایم خاص استان گفت: معتقد هستیم که مشکلات صنفی در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل وجود دارد که باید از طریق قانونی و درست پیگیری شوند.
وی ادامه داد: طرح این مسایل و مشکلات از طریق اعتصاب و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهد رسید بلکه بر مشکلات اصناف خواهد افزود.
سرپرست دادسرای قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با توجه به وظایف قانونی و ذاتی خود با اعمال هنجارشکنانه مقابله کرده و با ایجاد نا امنی و متوقف کردن چرخه حمل‌ و نقل برخورد می کند.
حجت الاسلام کرمی یادآور شد: متاسفانه در هفته های اخیر 17 نفر به کامیون داران در جاده های استان تعرض کرده بودند که با هوشیاری دستگاه های انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.
این مقام قضایی استان ادامه داد: طی بررسی های انجام شده مشخص شد برخی از این افراد مطالبات صنفی نداشته و برخی نیز صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه با تحریک دشمنان به دنبال آشوب و ناامنی جاده ها هستند.
وی با بیان اینکه پرونده این اشخاص در مرحله مقدماتی بررسی قرار دارد، اظهار داشت: دادسرای استان اشد مجازات را برای این افراد تقاضا کرده است و اگر جرم محاربه آنها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام برای آنها صادر خواهد شد.
سرپرست دادسرای قزوین تاکید کرد: دشمنان با جنگ روانی به دنبال مختل کردن امنیت جاده ها هستند و باید اصناف و مردم در این زمینه هوشیارتر باشند.
به گفته حجت الاسلام کرمی هم اکنون امنیت در جاده های استان به طور کامل برقرار است و با حضور مراجع انتظامی و امنیتی مشکلی در جاده های استان وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته برای تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران گفت: به زودی حجم قابل توجهی لاستیک از بنادر به شهرها وارد می شود که باید با اتخاذ تدابیری برای عرضه درست آنها در بازار اقدام شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.