به گزارش ایرنا سردار عبدالفتاح اهوازیان رو دوشنبه در یادواره شهدای ورزشکار استان که در سالن اجتماعات کوثر شهر قزوین برگزار شد افزود: باید درود فرستاد بر ورزشکارانی که 40 سال از مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری کردند و به تاثیر آنها امروزه بسیاری از ورزشکاران اروپایی نیز از رویارویی با ورزشکاران این رژیم غاصب اجتناب می کنند.
اهوازیان اضافه کرد: باید درود فرستاد بر دختران ورزشکاری که با حجاب اسلامی در عرصه های فراملی ورزشی حضور یافته و برای کشور ایران افتخارآفرینی می کنند.
این فرمانده دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی بیش از پنج هزار شهید ورزشکار دارد که نشان دهنده روحیه پهلوانی و رشادت جامعه ایران در مقابله با جبهه های کفر و نفاق است.
وی گفت: اگر نشاط و شادابی رزمندگان ورزشکار در جنگ هشت ساله و مقاومت نمی بود ممکن بود خیلی از رزمندگان روحیه و انگیزه خود را برای جهاد و مبارزه از دست دهند.
این رزمنده گفت: در دوران دفاع مقدس دلاورمردانی همچون علی هاشمی داشتیم که با وجود اینکه ورزشکار و کاپیتان رشته فوتبال بود و در رشته پزشکی پذیرفته شده بود با احساس وظیفه در جبهه ها حضور یافت.
وی اضافه کرد: این رزمنده انقلاب اسلامی و شهید بی ادعا با راه اندازی قرارگاه به کلی سری نصرت با لباس و ظاهر نیروهای بعثی به رده های آنها نفوذ کرد و توانست خواب خوش نیروهای عراقی را برهم زند.
اهوازیان ادامه داد: شهید ابراهیم هادی اسطوره اخلاق و ادب در کشتی و والیبال بود و امروزه سلسله شهدای ورزشکار ما به مدافعان حرم رسیده است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به حمله تروریستی اخیر در اهواز، اضافه کرد: امروز که نیروهای سپاه توانستند با موشک های بومی اولین انتقام مردم ایران را از تروریست ها بگیرنداقتدار ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

*** دوسوم ارتش های جهان را در سوریه شکست دادیم
وی ادامه داد: امروز به برکت رزمندگان ایرانی که عمدتا ورزشکار هستند 116 کشور و دو سوم ارتش های جهان را در سوریه شکست دادیم .
این فرمانده دفاع مقدس افزود: افتخار می کنیم که بعد از هفت سال جنگ توانستیم سه کشور سوریه، لبنان و عراق که به ترتیب 90 ، 23 و 58 درصد خاک آنها گرفتار جنگ و تروریست ها شده بودند را پاک سازی کنیم.
اهوازیان ادامه داد: این مایه افتخار است که هنوز به نیروهای کلاسیک خود دست نزده ایم و تنها با استفاده از عاشقان ولایت و حرم اهل بیت برای مقابله با دشمنان وارد عمل شده ایم.
وی گفت:به زودی فتح بزرگ با آزادی ادلب رقم خواهد خورد و به فتح الفتوح دست خواهیم یافت.
اهوازیان با بیان اینکه همه سوار یک کشتی هستیم و دشمنان به فکر ضربه زدن به همه ما هستند افزود: باید با پیروی از ولایت فقیه اجازه ندهیم دشمنان نظام وانقلاب توطئه های خود را عملیاتی کنند و با برگزاری یادواره های شهدا مانع دست یابی آنها به اهدفشان شویم.
در ادامه این مراسم از 20 خانواده شهید ورزشکار استان قزوین تجلیل شد.
استان قزوین 213 شهید ورزشکار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.