به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی اتاق اصناف قزوین که با حضور رییس کل دادگستری قزوین برگزار شد، افزود: بیشتر واحدهای صنفی استان با درک مسایل و مشکلات اقتصادی فعلی، همراهی خوبی با دستگاه های اجرایی و نظارتی دارند اما در این میان عده ای نیز سودجو و فرصت طلب هستند که با آنها برخورد می شود.
وی با اشاره به فعالیت مستمر بازرسان رسمی و افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت از سطح بازار و واحدهای صنفی، یادآور شد: در سطح استان 33 هزار واحد صنفی به فعالیت می پردازند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اظهار داشت: بازرسان این سازمان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی با ثبت پرونده، متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.
پرزحمت گفت: عدم درج قیمت بر روی کالا، گران فروشی، احتکار و اختفای کالا از جمله تخلفات صنفی است که با آنها برخورد می شود.
رییس کل دادگستری قزوین نیز در این نشست گفت: فعالیت اصناف نقش مهمی در تامین نیازهای روزمره و ضروری مردم دارد.
حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی افزود: امروز نقش اصناف در جنگ اقتصادی با دشمنان بسیار پررنگ است.
وی اظهار داشت: از اصناف می خواهیم در شرایط فعلی همراهی و تعامل بیشتری را با دستگاه های اجرایی و نظارتی به عمل بیاورند تا مدیران خدمت رسانی بهتری به جامعه داشته باشند.
رییس کل دادگستری قزوین در ادامه از قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفاتی چون احتکار کالا و گران فروشی سخن گفت و افزود: با برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه به شدت برخورد می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.