به گزارش ایرنا، مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قزوین صبح روز دوشنبه در سالن اجتماعات قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین در این مراسم گفت: فرصت خدمت به مردم و اقشار جامعه بسیار زودگذر است و باید مسئولان در زمان خدمت به بهترین نحو برای ادای وظیفه و خدمت رسانی طبق میثاق خود با خداوند و نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.
محمد دارابیان افزود: هر پذیرفتن مسئولیتی یک واگذاری نیز به دنبال دارد و باید مسئولان و مدیران هنگام پذیرش مسئولیت ها به فکر زمان واگذاری و محاسبه اعمال نیز باشند.

*** جایگاه نیروهای مسلح در اسلام ویژه است
دادستان جدید نظامی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و روایات و احادیث مختلفی مبنی بر جایگاه این نیروها در ایجاد امنیت برای کشور وجود دارد.
جعفر خوشه چین ملکی افزود: امروزه اقتدار نیروهای مسلح بی نظیر و مثال زدنی است که از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نشات می گیرد.
وی با اشاره به اینکه مقابله با بی نظمی و بزه در نیروهای مسلح در دستور کار است افزود: اقدامات لازم برای آگاه سازی نیروهای مسلح در این زمینه مورد توجه جدی قرار گرفته و برنامه ریزی برای پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های دادستان نظامی نیروهای مسلح استان است.

*** پیشگیری از وقوع جرم دغدغه سازمان نیروهای مسلح است
دادستان نظامی سابق قزوین نیز در این مراسم گفت:طی این مدت با تمام وجود تلاش کردیم در شان نیروهای مسلح خدمتگذاری کنیم اما نواقصی نیز داشتیم.
رحیم یونسی زرینی اضافه کرد: تلاش کردیم طی یک دهه حضور در دادستانی قزوین با دید باز از مردم استقبال کنیم و رضایت مندی مردم به نیروهای مسلح را افزایش دهیم.
وی افزود: با تعامل و همدلی مجموعه حاکمیتی استان طی این مدت خدمت از حمایت های دستگاه های اجرایی و قضایی برخوردار شدیم وتلاش کردیم خدمتی در شان نیروهای مسلح ارایه کنیم.
این مسئول با بیان اینکه یکی از دغدغه های سازمان قضایی پیشگیری از وقوع جرم است، اضافه کرد: در همین راستا سعی کردیم آسیب ها، صدمات و موانع را شناسایی کرده و در بسیاری از عناوین به کاهش جرم یا توقف برخی مصادیق مجرمانه دست یابیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.