سیروس صارمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون فرآورده های تولیدی در کمیته های علائم برگزار شده در شهریور ماه با صدور 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده های بخاری گاز سوز مستقل فن دار و وغن پایه و 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های ورق مقوایی در صنعت سلولزی، باتری راه انداز سربی در صنعت خودرو، ماست کم چرب و دوغ گرمادیده در صنعت غذایی، بتن آماده، آجر رسی و کاشی سرامیکی تزیینی در صنعت ساختمان موافقت شد.
وی افزود: در شهریور ماه 10پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های شیر کم چرب، دوغ، ماست ساده، سنگدانه ریز و درشت، لامپ، کولر گازی، ماشین ظرفشویی و پارچه به علت عدم رفع نواقص و عدم احراز شرایط لازم جهت تمدید پروانه نیز تعلیق شد.
این مسئول گفت: پروانه کاربرد استاندارد 5 فرآورده تشک خواب فنری، فیلتر هوای خودرو، دستمال کاغذی، پریز و قند کله نیز با توجه به عدم رفع نواقص اعلام شده، ابطال شد.
مدیر کل استاندارد قزوین تاکید کرد: از آنجاییکه استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می شود ، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد ، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.