به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون کارفرمایان استان، داود محمدی روز شنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره این کانون افزود:اگر این نگاه جزیره ای به دلیل نقص قوانین است، مجلس شورای اسلامی آمادگی اصلاح آنها را دارد.
محمدی افزود: اصلاح قوانین از وظایف دستگاه قانون گذاری یعنی مجلس شورای اسلامی است که درصورت اجرا شدن آن گام های بلندی برای برون رفت از مشکلات کشور برداشته می شود.
وی اضافه کرد: اگر مشکلات بخش های مختلف به دلیل نقص قوانین باشد مجلس شورای اسلامی آمادگی اصلاح و یا تصویب قوانین مترقی،روزآمد و کارا را دارد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود:نمی توان تمامی مشکلات کشور را ناشی از نقص قوانین دانست چون امروزه مسائل سیاسی بر اقتصاد و همه ابعاد کشور تاثیر گذاشته و موجب بروز مشکلات متعدد اقتصادی در کشور شده است.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای خروج از مشکلات گفت:باید در راستای چابک سازی دولت امور به تشکل های صنفی واگذار شده و اصل جوانگرایی در امور کشور و استان مورد توجه واقع شود.
محمدی از هیات مدیره کانون کارفرمایان استان قزوین خواست با تشکیل کار گروه های مختلف برای دسته بندی مشکلات و ارایه راهکارها به نمایندگان مجلس اقدام کنند تا در نشست های کشوری و استانی برای اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب مورد استفاده قرار گیرند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.