به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه الوند برگزار شد، افزود: همه مسئولان باید در میان مردم حضور یافته و از نزدیک پای در و دل آنان بنشینند.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم اگر بدانند مسئولان از مشکلات آنها آگاه هستند و تلاش می‌کنند تا آنها را برطرف کنند، آرامش بیشتری پیدا می‌کنند و نسبت به آینده امیدوارتر خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین گفت: نقد و امیدبخشی نسبت به آینده انقلاب باید در کنار هم دیده شود.
وی در ادامه گفت: نقد و امر به معروف و نهی از منکر لازمه هر جامعه‌ ای است چرا که اگر امر به معروف و نهی از منکر نادیده گرفته شود، فساد، ظلم، رفاه‌طلبی و باندبازی جامعه را فرا خواهد گرفت.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد رفاه ‌طلبان بر جامعه مسلط شوند، خاطرنشان کرد: در منابع دینی تاکید شده اگر خداوند بخواهد جامعه را به نابودی بکشاند، رفاه طلبان را بر مردم آن جامعه مسلط می‌کند و سپس آنها را به نابودی می‌کشاند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با مصلحت‌جویی و نگفتن واقعیت‌ها و نادیده گرفتن ظلم‌ها نمی‌توانیم به نقطه مطلوب که همان برچیده شدن منکرها است دست پیدا کنیم بنابراین ملاحظات را کنار گذاشته و واقعیت‌ها را بدون رودربایستی بیان کنیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.
وی، مصلحت‌گرایی‌های غیر دینی را خطای بزرگ عنوان کرد و گفت: ملاحظات باید بر اساس موازین و دستورات دینی باشد چرا که اگر ملاحظات بر اساس سلایق فردی صورت بگیرد، مخرب خواهد بود.
وی به در پیش بودن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان در تلاش هستند تا جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب برگزار نشود چرا که چهلمین سال نشان دهنده تثبیت انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان به همین خاطر تلاش می‌کنند تا با ایجاد فتنه‌ها اجازه ندهند مردم جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را برگزار کنند اما مردم پای انقلاب هستند و مشکلات باعث نخواهد شد تا مردم دست از انقلابشان بکشند و به فضل خداوند متعال همه دست به دست هم می‌دهیم و از مشکلات عبور می‌کنیم.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.