به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سردار پاسدار محمد شاهرخی در یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه ماست که هیچ گاه نباید نسبت به آن غفلت کنیم.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: در این دوران همه اقوام حضوری فعالانه در جبهه های حق علیه باطل داشتند و با شجاعت و دلیرمردی مقابل دشمن ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از دفاع مقدس به عنوان یک حادثه بزرگ و عظیم در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: دشمن به قصد تصرف سه روزه کشور به این جنگ وارد شد اما رزمندگان ما با مقاومت جانانه در هشت سال اجازه ندادند آنها حتی یک سانتیمتر از خاک میهن اسلامی را به اشغال خود درآورد.
وی اظهار داشت: هدف مهم دشمن در این تهاجم از بین بردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با مقاومت مردم و جانفشانی شهدا ناکام باقی ماند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن نیز با هدف براندازی نظام دنبال می شود، اظهار داشت: استکبار جهانی در این عرصه جنگی تمام عیار و همه جانبه را علیه ما دنبال می کند.
سردار پاسدار شاهرخی اظهار داشت: دشمن با فشارهای اقتصادی می خواهد ما را مجبور به مذاکره کند، مذاکراتی که به هیچ وجه پایبند به مفاد آن نخواهند بود.
وی با بیان اینکه هم مردم و هم مسئولان برای تقابل با هجمه استکبار باید بکوشند، خاطرنشان کرد: راه مقابله با تهاجم دشمن حفظ روحیه مقاومت و ایثار است و ارتقای بصیرت و تبعیت از ولایت و رهبری است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.