به گزارش ایرنا، در این مراسم از امدادگرانی که برای رزمندگان حاضر در جبهه های جنگ حق علیه باطل بسته های غذایی و پوشاک تهیه می کردند، تجلیل به عمل آمد.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پس از ناکامی دشمن و ناامیدی آنان از شکست جمهوری اسلامی ایران در عرصه های نظامی آنان به عرصه های نرم و جنگ فرهنگی و اقتصادی با ما روی آورده اند.
عشرت شایق با بیان اینکه در این جنگ ها دشمنان به گونه ای عمل می کنند که گاه حتی افراد مذهبی و معتقد نیز دچار خطا می شوند بنابراین در این عرصه به بصیرت و تقوا نیاز داریم تا دچار اشتباه نشویم، اظهار داشت: دشمن در این نوع جنگ روان و اذهان مردم ما را هدف قرار داده است.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با همه قوا به جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران روی آورده است، اظهار داشت: در عرصه فرهنگی نیز وضع به همین منوال است به گونه ای که حدود 370 شبکه فارسی زبان با برنامه های خود درصدد تضعیف نظام و انقلاب و همچنین دین اسلام هستند.
شایق خاطرنشان کرد: در چنین شرایط دشواری اگر تابع و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم راه را درست رفته و دچار آسیب نخواهیم شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.