به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: تولید، توزیع و مصرف از شاخصه های اصلی یک چرخه اقتصادی است که با توجه به شرایط امروز موجود بازار شاخص توزیع و نظارت بر آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی افزود:در شرایط فعلی اقتصادی وقتی تولید به اندازه کافی صورت گیرد سودجویان نمی توانند نبض بازار را به دست گرفته و برای منفعت خود، مصرف کنندگان را در فشار قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است و مردم از جهت تامین کالاها هیچ دغدغه ایی نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد:توزیع کالاهای اساسی مصوب تنظیم بازار باید طبق اولویت صورت گیرد و به گونه ای اقدام شود که دسترسی مردم به کالاها بیش از پیش تسهیل یابد.
حبیبی افزود:تامین نیازهای مصارف روزانه مردم یکی دیگر از اولویت های اصلی ستاد تنظیم بازار است و تامین نیازهای سازمان ها و دانشگاه ها در اولویت بعدی قرار دارد.
حبیبی با اشاره به افزایش مصرف گوشت همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان خاطر نشان کرد: ستاد تنظیم بازار بر توزیع گوشت به صورت جدی نظارت می کند و با تامین این کالای اساسی به مقدار نیاز بازار برای رفع دغدغه های مردم اقدام خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:با توجه به افزایش قیمت مرغ در بازار از اوایل هفته آینده ،روزانه پنج تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم روانه بازار خواهد شد.
6104 * 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.