به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، عبدالمحمد زاهدی در نشست هم اندیشی برای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران برگزار شد افزود: برگزاری این همایش فرصتی برای انتقال واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل های نوجوان و فرزندان کشور است و باید از این فرصت بیشترین بهره برداری را داشت.
وی با بیان اینکه نسل نوجوان کشور ممکن است اطلاع جامع و دقیقی از تاریخ و واقعیات دفاع مقدس نداشته باشند افزود: در حادثه تروریستی اخیر اهواز گوشه ای از شقاوت ها و بی رحمی های دشمنان نظام و ملت به نمایش گذاشته شد و نسل های نوجوان با ترورها و دسیسه های دشمنان بیشتر آشنا شدند.
استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان فرصتی برای بیان واقعیات و ارزش های دفاع مقدس و بی رحمی های دشمنان است افزود: مخاطبان این کنگره همه اقشار اجتماعی به ویژه گروه های جوان و نوجوان هستند و این خود ظرفیتی عظیم برای این کنگره محسوب می شود.
وی یادآور شد: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا از ابتدای سال جاری در قزوین آغاز شده است و هم اکنون در مناطق و نواحی مختلف استان جنب و جوش خاصی برای بزرگداشت ارزش های دوران دفاع مقدس و تجلیل از شهدا و خانواده های ایثارگران به وجود آمده است.
استاندار افزود: برای برگزاری این کنگره همه دستگاه های استان تلاش کرده اند که نتیجه زحمات آنها به عنوان گنجینه ای در اختیار نسل های آینده قرار خواهد گرفت.
زاهدی در ادامه این جلسه خواستار تسریع در اجرای طرح باغ موزه دفاع مقدس استان شد.
کنگره ملی سه هزار شهید استان آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.