به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، عباس علایی مقدم روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: بر اساس سطح بندی وزارت ورزش و جوانان کشور، ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور در سه دسته تقسیم بندی شده اند و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از زمان ایجاد و تاسیس در دسته سوم قرار داشت.
وی افزود: قزوین در سالهای اخیر موفق شده بود میان استان های همطراز خود در دسته سوم کشور در جایگاه نخست بایستد.
علایی مقدم ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان کشور با توجه به توسعه همه جانبه ورزش و جوانان استان در چند سال اخیر و موفقیت های بسیار ارزشمند کسب شده توسط ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان قزوین در میدان های مهم جهانی و بین المللی برای ارتقای رتبه استان اقدام کرد.
این مسئول گفت: کسب سه مدال طلا و یک برنز توسط ورزشکاران استان در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، شروع به کار تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بعد از چندین سال رکود، توسعه همه جانبه ورزش همگانی، افزایش 100 درصدی سازمان های مردم نهاد در استان، نگاه ویژه به ورزش و جوانان شهرستانها و آغاز روند اجرایی پروژه سالن 6 هزار نفری قزوین بعد از چندین سال وقفه از جمله دلایل ارتقای استان به تیپ دوم ورزش کشور است.
وی گفت: کسب این جایگاه با حمایت و نگاه مساعد مجموعه دستگاه های اجرایی استان قزوین محقق شد که باید از زحمات و همکاری مدیران و مسئولان استان در این زمینه تشکر کرد.
استان قزوین 72 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.