علیرضا کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام نویسی از زائران و متقاضیان حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین در سامانه سماح در آینده نزدیک و به احتمال زیاد از هفته جاری آغاز می شود.
وی با بیان اینکه دفاتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت آماده ثبت نام از زائران اربعین هستند، اظهار داشت: هرگونه سفر انفرادی و خارج از پوشش حج و زیارت خطرات و عواقب منفی برای افراد در پی خواهد داشت.
این مسئول از شهروندانی که قصد سفر به کربلای معلی در ایام اربعین را دارند خواست تا فریب افراد سودجو که وعده ارایه روادید (ویزا) خارج از نوبت می دهند را نخورند و بدون داشتن گذرنامه برای سفر اقدام نکنند چرا که امکان خروج از مرز را نخواهند داشت.
کلانتری همچنین گفت: زائرانی که از طریق دفاتر وابسته به حج و زیارت برای سفر به عتبات عالیات در این ایام اقدام می کنند از خدمات مختلفی از جمله در حوزه بیمه و درمان برخوردار می شوند.
مدیر حج و زیارت قزوین یادآور شد: امسال به منظور تسهیل در امور و سرعت بخشیدن به کارها، امور مربوط به ارایه روادید برای زائران قزوینی اربعین از استان البرز به تهران منتقل شده است.
وی یادآور شد: در سال گذشته 25 هزار زائر از استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عتبات عالیات مشرف شدند و امسال نیز پیش بینی می کنیم با وجود افزایش قیمت ها همین تعداد زائر برای حضور در این مراسم بزرگ مذهبی و سفر به کربلای معلی اقدام کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.