به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در یادواره شهدای دهستان دستجرد بخش الموت غربی شهرستان قزوین که در مسجد روستای طهمورث آباد برگزار شد، افزود: شهدا جان خود را برای جلب رضایت پروردگار در طبق اخلاص گذاشته و در راه جهاد برای خدا قدم برداشتند.
وی با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش در واقعه عاشورا، گفت: این امام متعلق به همه مردم دنیاست و سیره ایشان الگویی برای همه جهانیان به شمار می رود.
زاهدی خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز قدم در راه این امام عظیم الشان گذاشتند و برای مقابله با ظلم و کسب رضایت الهی شهادت را برگزیدند.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شهدا با دلاورمردی ها و جانفشانی های خود موجب تقویت انسجام در جامعه اسلامی و ضعف دشمنان و کفار شدند.
وی با بیان اینکه امنیت، عزت و آرامش خود را مرهون شهدا هستیم، تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان را باید همواره گرامی بداریم که یکی از راه های تحقق این موضوع برگزاری همین یادواره هاست.
زاهدی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش های دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: همان گونه که شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با مقاومت مثال زدنی خود بر دشمن غلبه کردند در این دوره نیز باید با انسجام و ایستادگی توطئه دشمنان ر خنثی کنیم.
وی بر خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: این نظام با خون شهدا بدست آمده و تثبیت شده و همه امکانات آن حق الناسی به گردن مسئولان کشور است.
9905*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.