به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی افزود: در طرح پیام آوران پاکی، داوطلبان مردمی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محل های منتهی به معابر اصلی و فرعی و مسیرهای اصلی دسته جات عزاداری در کنار ماموران پاکبان شهرداری قزوین اقدام به پاکسازی محل های عبور می کنند.
وی اظهار داشت: داوطلبان یاد شده همچنین با استقرار در مسیرهای عزاداری اقدام به توجیه مسئولان ایستگاه ‌های صلواتی جهت استفاده از ظروف یک بار مصرف گیاهی و نریختن زباله در معابر و خیابان‌ ها کرده و در یک فرهنگ ‌سازی مناسب سیمای شهری را از برخی آلودگی‌ ها پاک خواهند کرد.
به گفته این مسئول، داوطلبان مردمی پیام آوران ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در میدان آزادی واقع در چهلستون تجمع کرده و سپس در قالب های تیم های مختلف در مسیرهای عزاداری ها ساماندهی می شوند.
درافشانی در ادامه، یکی از کارکردهای مثبت حضور داوطلبان مردمی پیام آوران پاکی در مسیرهای عزاداری را همراه شدن مردم با آنان در پاکسازی شهر اعلام کرد.
طرح پیام آوران پاکی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری و خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین برگزار می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.