به گزارش ایرنا به ئقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز سه شنبه افزود: در پی اعلام گزارش ماموران پاسگاه آقابابا مبنی بر مراجعه فردی به پاسگاه و اظهار این که برادرش از روز گذشته پس از خروج از منزل تاکنون به خانه برنگشته است، رسیدگی به پرونده فقدانی در دستور کار ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مسئول انتظامی گفت: ماموران حین انجام تحقیق روی پرونده، جسد فرد فقدانی توسط عوامل پاسگاه را در کوه های اطراف منطقه پیدا کردند و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی با راهنمایی عوامل پاسگاه به محل کشف جسد اعزام شدند و مشاهده کردند جسد مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته است.
این مقام مسئول اضافه کرد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در خصوص شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
رییس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات فنی پلیسی به سارق سابقه دار که با مقتول در ارتباط بوده مشکوک و در یک عملیات ضربتی، وی را در منزلش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ مرادی گفت: متهم در بازجویی ماموران ابتدا از وقوع قتل اظهار بی اطلاعی ولی در مواجه با دلایل و شواهد پلیس به قتل جوان 24 ساله اعتراف کرد.
وی با اشاره به اظهارت متهم که با مقتول به قصد شکار به کوه های اطراف روستا رفته بودند،گفت: متهم پس از قتل جوان 24 ساله بوسیله شلیک گلوله با اسلحه شکاری، فرد مقتول را به داخل یک دره پرتاب می کند.
سرهنگ مرادی یادآور شد: با راهنمایی قاتل، اسلحه شکاری در داخل باغی که پنهان کرده بود کشف و متهم علت قتل را اختلاف شخصی با مقتول اعلام کرد.
رِییس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.