به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار عباس برزگر روز سه شنبه در نشست خبری خود به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: باید بپذیریم که جنگ تحمیلی پس از اجرای همه توطئه های دشمن از جمله غائله کردستان و گنبد، ترورها، انفجارها و تلاش برای تجزیه بخش هایی از خاک میهن اسلامی، صورت گرفت.
وی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از ارکان مهم انقلاب دانست و اضافه کرد: استکبار جهانی با انجام برخی تحرکات در اوایل انقلاب به هیچ وجه آزادی مردم ما را و اینکه آنان سرنوشت خود را با رای گیری تعیین کنند را نمی پذیرفت و در عین حال نیز با شریعت و اسلامیت نیز مخالف بود.
این مسئول نظامی به مدیریت الهی و مدبرانه مقام معظم رهبری در طول دوران پس از جنگ اشاره کرد و گفت: ترور 17 هزار شهید توسط منافقان کوردل، شهادت رییس جمهور و نخست وزیر وقت تنها گوشه ای از برنامه دشمنان برای از بین بردن نظام مقدس بود که همه اینها به واسطه تدبیر و برنامه های الهی ایشان خنثی شدند.
سرهنگ برزگر در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: همانگونه که مردم ما با تبعیت از فرهنگ عاشورایی توانستند بر نظام کفر پیروز شوند امروز نیز در سایه ولایتمداری از رهبری می توانند شاهد خلق حماسه های بی نظیر هم باشند.
به گفته وی، همه ما امروز موظفیم برای پاسداشت و نکوداشت یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس و جانبازان آزاده به بهترین شکل ممکن چنین مراسم هایی را برگزار کنیم.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تاکید کرد: به همین مناسبت سپاه قزوین 300 برنامه خود را در قالب مسایل فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و خاطره گویی به مورد اجرا خواهد گذاشت.
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: پاسگاه های مرزی نخستین نیروهایی بودند که با یورش دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی با آنان درگیر شده و در این راه نیز شهدای بی شماری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کردند.
سرهنگ محمدحسن رضازاده افزود: به همین منظور، نیروی انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح استان برنامه های متنوع و جامعی از جمله حضور باشکوه در مراسم رژه 31 شهریور ماه، دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، حضور در مراسم باشکوه نماز جمعه و شرکت در آیین غبارروبی مزار شهدا را در دستور کار خود قرار داده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.