به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی افزود: با عنایت به مصادف شدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر در جاده ها، پلیس راه استان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در تمامی راه های ارتباطی استان برقرار می کنند.
این مقام عالی انتظامی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک استان و تردد وسایل نقلیه موجود از استان های غربی، مرکزی، شمالی و شمال غرب کشور در آن، از فردا /سه شنبه/ تا 31 شهریور ماه جاری به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای مسافران و رانندگان، پلیس راه استان تدابیر خاص و لازم را در این زمینه به عمل می آورد.
سردار محمودی با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به تردد روزانه 2 هزار دستگاه اتوبوس در سطح جاده های استان، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافری، به خصوص اتوبوس ها با سامانه کنترل هوشمند صورت خواهد پذیرفت.
این مسئول انتظامی یادآور شد: رانندگان قبل از سفر نسبت به سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در زمان رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی نیز پرهیز کنند.
سردار محمودی در پایان افزود: به رانندگان همچنین توصیه می شود به ازای هر 2 ساعت رانندگی 30 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.