فرزاد فرهادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس روال سال‌ های گذشته همزمان با ایام ماههای محرم و صفر این طرح برای اطعام نیازمندان اجرا می‌شود و خیرین و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای اجرای این طرح به کمیته امداد ارایه دهند.
وی اظهار داشت : کمیته امداد استان همزمان با ماههای محرم و صفر آمادگی دارد تا در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات مردمی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.
به گفته فرهادی ،عزاداران حسینی، هیات های مذهبی و عموم مردم نیکوکار می توانند در قالب اجرای طرح احسان حسینی در توزیع نذورات خود سهمی را برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در نظر بگیرند و به آنها اهدا کنند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد می تواند در اشاعه فرهنگ دینی و احسان حسینی که همان دستگیری از مظلومان و نیازمندان است نقش موثری ایفا کند، افزود:مراکز نیکوکاری در کنار دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در ایام محرم و همچنین تاسوعا و عاشورا آماده دریافت کمک های مردمی و نذورات عزاداران حسینی هستند تا این کمک ها را براساس نیت نیکوکاران هزینه کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد:سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی بیش از 25میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شده است که پیش بیین می کنیم در سال جاری این رقم رشد قابل توجهی داشته باشد.
فرهادی ترویج فرهنگ انفاق و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند را از مهمترین اهداف طرح احسان حسینی برشمرد و بیان کرد: عزاداران حسینی می توانند برای اهدای نذورات خود به مساجد، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند و برای توزیع غذای گرم با شماره 33808 تماس بگیرند تا به سرعت میان نیازمندان توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه با بهره‌ مندی از ظرفیت معنوی ائمه جماعات، هیات امنا و عزاداران هر محله و مسجد در ایام محرم تلاش داریم خدمات مطلوبی را به اقشار نیازمند ارائه کنیم، اظهار داشت: خیران می‌توانند کمک‌های خود را تحویل دهند تا بر اساس نیت آنان بین نیازمندان همان محل توزیع شود.
وی یادآورشد: عاشقان سیدالشهدا (ع) می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق سامانه #028*8877* در طرح احسان حسینی مشارکت کنند.
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.