رضا طاهرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می شود 250 دانش آموز بازمانده از این افراد را بتوانیم تا آغاز سال تحصیلی جدید جذب تحصیل کنیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته نیز 378 دانش آموز بازمانده از تحصیل اعلام شده بود که 221 تن از آنها از طریق راهبران آموزشی و تربیتی مورد شناسایی قرار گرفتند.
طاهرخانی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده مشخص شد بسیاری از این افراد لازم التعلیم بازمانده از تحصیل، ازدواج زود هنگام داشته یا به علت فوت، معلولیت و مهاجرت از منطقه جذب مدارس جهت ادامه تحصیل نشده اند.
وی خواستار کمک و همکاری در شناسایی و جذب کودکان در دوره پیش دبستانی و همچنین شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل با توجه به ظرفیت و توانایی های 11 دستگاه اجرایی مشترک در این برنامه شد.
طاهرخانی در پایان تاکید کرد: همه ساله برای شناسایی و جذب این افراد نشست های ویژه برون سازمانی با 11 دستگاه اجرایی مشترک برنامه داریم که متاسفانه خیلی خود را مسئول نمی دانند در حالی که قانون آنها را مکلف به این کار کرده و این در حالی است که نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی بهتر از سایر دستگاه ها در این زمینه با ما همکاری داشته اند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.