به گزارش ایرنا، محمود حیدری روز یکشنبه در مجمع سالانه هیات کشتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد افزود: اختصاص بودجه عمرانی برای بازسازی فضاهای ورزشی از جمله سالن کشتی مومنی و خرید 11 تشک از جمله اقدامات مهم برای رفع این چالش بود.
حیدری افزود: کشتی قزوین در سالهای گذشته گرفتار برخی حواشی شده بود که خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت اداره کل ورزش و جوانان شاهد رفع آنها هستیم.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: یکی از فعالیت های عمده هیات کشتی استان در سال گذشته استعدادیابی و حرکت برای احیای کشتی پایه بود که در این رابطه برای انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان اقدام شد.
وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ارتقای کشتی استان از رتبه 24 به 23 هستیم که امیدواریم با همکاری و حمایت مسئولان استان شاهد ارتقای بیشتر جایگاه کشتی استان در سطح کشور باشیم.
حیدری با اشاره به فعالیت کشتی آلیش در استان افزود: پیشتازی قزوین در راه اندازی کشتی بانوان و حضور مه سیما بابایی مربی قزوینی به عنوان سرپرست در اردوی تیم ملی آلیش بانوان از جمله افتخارات کشتی استان است.
رییس هیات کشتی استان اضافه کرد: سرکشی و بازدید از پیشکسوتان، برگزاری مسابقات لیگ،برپایی کارگاه های دانش افزایی و ارتباط موثر با روسای کشتی شهرستان ها از جمله برنامه های کشتی قزوین در یکسال گذشته بوده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.