به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در نشست شورای مسئولان قضایی استان که در سالن جلسات اداره کل زندان های قزوین برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی و کسانی که به دنبال اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند جدی است و طبق قانون با این افراد برخورد خواهد کرد .
رییس کل دادگستری قزوین افزود: امروز شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و باید با اتحاد و همدلی از بحران اقتصادی پیش آمده به سلامت عبور کنیم.
وی افزود: متاسفانه برخی زیاده خواهان در این شرایط در کنار دشمن قرار گرفته و با برخی اقدامات به دنبال سودجویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: دستگاه قضایی پیش از این به احتکارکنندگان کالاها هشدارهای لازم را داده است و از این پس با جدیت با احتکارکنندگان برخورد خواهد کرد.
این مسئول قضایی ادامه داد: احتکار و اختفای کالها در این شرایط اقتصادی در واقع خیانت به مردم است و باید سازمان تعزیرات حکومتی اشد مجازات قانونی را برای این افراد در نظر بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اضافه کرد: امروز باید با اجرای اقتصاد مقاومتی مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم و با اتحاد و همدلی اجازه ندهیم دشمن به کشور و مردم آسیب وارد کند.
رییس شورای مسئولان قضایی استان بیان داشت: طبق تاکید مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی همه تلاش خود را برای مقابله با مفسدان اقتصادی، به کار گرفته است و طبق قانون با تمامی مخلان بازار و محتکران برخورد خواهد کرد.
رییس کل دادگستری قزوین خاطر نشان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی در استان قزوین تشکیل شده است و قضات مجرب به سرعت به پرونده های اخلالگران اقتصادی رسیدگی خواهند کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.