به گزارش ایرنا، آیت الله علی اسلامی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ تاسوعا در تاکستان افزود: این قیام نور و روشنایی در مقابل ظلمت است و همه انسان های دنیا می توانند از آن درس بگیرند.
امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: با تکیه بر راه امام حسین (ع) و پیروی از آرمان های ایشان، سعادتمندی هر انسان تضمین می شود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین (ع) الگوی تمام نمای انسانیت است و بدون شک دنباله روی راه آن حضرت نجات دهنده ما از ظلمت و تاریکی خواهد بود.
آیت الله اسلامی با بیان اینکه قیام عاشورا هیچ گاه فراموش شدنی نیست و هر روز تاثیرگذاری بیشتری دارد، اظهار داشت: باید افتخار کرد که بزرگترین تجمع دنیا مربوط به مکتب شیعه و در ارتباط با این قیام و امام حسین (ع) است که در روز اربعین نمایان می شود.
وی با تاکید بر پرداختن به عزاداری های صحیح و بدور از انحراف، بر تبیین فلسفه قیام عاشورا در مجالس سوگواری ماه محرم توسط وعاظ، روحانیون و مداحان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تجمعات مربوط به این ایام از جمله روز تاسوعا و عاشورا در رسانه های دنیا بازتاب دارد باید گردهمایی های خود را در این روزها با شکوه بیشتر از قبل و همراه با شور و شعور حسینی به نمایش بگذاریم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.