به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: غنی سازی اوقات فراغت برای گروه های سنی مختلف از برنامه های مهمی است که هر ساله به ویژه در ایام تابستان در دستور کار کانون های مساجد قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در تابستان سال جاری 12 هزار نفر در گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در برنامه های کانون های مساجد استان قزوین شرکت کردند که از این تعداد 9 هزار نفر مرد و سه هزار نفر زن بودند.
این مسئول اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این دوره با برگزاری 40 عنوان کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، دینی و قرآنی را به شرکت کنندگان عرضه کردند.
وی افزود: در تابستان سال جاری نزدیک به 430 برنامه ورزشی و 500 برنامه فرهنگی در سطح کانون های مساجد استان برگزار شد .
حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام بود که حدود 200 اردوی درون استانی و 60 اردوی خارج از استان به مشهد، قم، حرم عبدالعظیم حسنی و... برگزار شد.
وی تاکید کرد: برگزاری چهار دوره آموزشی ثبت نام در سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های مساجد از دیگر برنامه های برگزار شده بود که طی آن مدیران کانون ها با روند ثبت نام در این سامانه آشنا شدند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به نقاط قوت برنامه های تابستانی کانون های مساجد استان اظهار داشت: فعالیت خوب کانون ها با توجه به منابع مالی محدود، استقبال اعضای کانون ها از برنامه های پیش بینی شده با توجه به نیاز هر محله و فعالیت حداکثری بانوان در حوزه های مختلف آموزشی و فرهنگی از جمله نقاط قوت برنامه های کانون ها در سال جاری بوده است.
وی یادآور شد: از مجموع 327 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، 200 کانون برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه داشتند که امیدواریم با اجرای برنامه های متعدد و متناسب با نیاز نسل امروز بتوانیم پیوند بین نوجوانان و جوانان و مسجد را افزایش دهیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.