به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی رئیس کمیته پشتیبانی کنگره شهدا با بیان اینکه کنگره سرداران و سه هزار شهید استان قزوین نیمه دوم آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: تلاش می شود از تمام ظرفیت های موجود استان برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی استفاده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم بدهکار و مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کمیته پشتیبانی کنگره شهدا در سه محور حمل و نقل، اسکان و تغذیه فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در طول برگزاری بیش از 30 هزار نفر میهمان داشته باشیم که در این رابطه شهرداری قزوین و سازمان اتوبوسرانی متولی جابجایی میهمانان و خانواده معظم شهدا هستند.
حبیبی افزود: در بحث اسکان نیز هماهنگی های لازم از طریق دستگاه های مختلف به عمل آمده و اداره کل اقتصاد و دارایی استان تلاش دارد با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی دستگاه ها موضوع اسکان را سازماندهی کند.‌
حبیبی همچنین گفت: در خصوص تغذیه و پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین برگزاری نمایشگاه در طول کنگره هماهنگی لازم صورت گرفته و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
این مسئول گفت: بر حسب دستور استاندار، همه دستگاه ها با رعایت صرفه جویی در هزینه ها وارد شده و در راستای برگزاری کنگره شهدا در شان خانواده معظم شهدا تلاش می کنند
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.