در این مطلب خبر قزوین آمده است: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف 800 دستگاه کامیونت و مینی‌بوس احتکار شده در یکی از شرکت‌های خودروسازی شهرستان البرز خبر داد.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزوده است: این خودروها با دلایل واهی همچون نبود قطعه انبار شده بود که در بررسی‌های به عمل آمده توسط متخصصین هیچ مشکلی برای عرضه به بازار خودرو نداشتند.
وی با اشاره به این که به زودی این خودروها به بازار عرضه خواهد شد، بیان کرد: دستورات لازم قضایی برای تعیین تکلیف این خودروها داده شده است و پس از اعلام قیمت واقعی این خودروها توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان به بازار عرضه و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
این مقام قضایی با اشاره به این که تذکرات لازم و قانونی قبلا به محتکران داده شده است، عنوان کرد: احتکارکنندگان و کسانی که به دنبال تشدید نابسامانی بازار و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد و منتظر برخورد قاطعانه، سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.
خبر کوتاهی نیز در صفحه دوم این شماره از هفته نامه خبر قزوین درج شده که نشاندهنده کاهش ارزش پول ملی در این چند ماه گذشته است.
هفته نامه خبر قزوین به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آزاده رحمانی منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.