به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود:در یک سال اخیر با تعامل و ارتباط خوبی که با جامعه رسانه ای استان برقرار شد توانستیم گام های بلندی را در حل مشکلات و رفع کاستی ها برداریم.
وی افزود: با وجود تمامی مشکلات مالی تلاش کرده ایم از تمامی رسانه های استان در حد توان خود حمایت کنیم و البته ازنقد و نظرات سازنده آنها نیز بهره مند شویم.
علایی مقدم خاطر نشان کرد: با تمامی محدودیت ها و مضایق مالی موجود در یکسال اخیر گام های بلندی برای افتتاح پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان برداشته شد به گونه ای که فضاهای ورزشی روستاها و شهرها توسعه چشمگیری یافتند.

*** بیش از 72 هزار ورزشکار قزوینی ساماندهی شدند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: در هیات های ورزشی استان بیش از 72 هزار ورزشکار ساماندهی شده اند و حدود 400 هزار نفر نیز در ورزش همگانی مشارکت دارند .
افسانه حسن نایبی افزود:به دلیل حرکت برنامه ریزی شده شاهد درخشش ورزشکاران قزوینی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بودیم که امیدواریم این درخشش در بازی های پاراآسیایی هم ادامه داشته باشد.
این مسئول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی زنان ورزشکار استان افزود: بانوان قزوینی استعداد و توانایی کسب مدال های رنگارنگ ملی و آسیایی را دارند و در صورت حمایت حتما در عرصه های بین المللی خواهند درخشید.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.