به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار با علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی افزود: توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه باید با جدیت دنبال شود چرا که این مهم زمینه ساز حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان است.
امام جمعه قزوین با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش، گفت: تاکیدهای معظم له در این خصوص را باید جدی بگیریم.
آیت الله عابدینی همچنین خاطرنشان کرد: باید داشتن روحیه جوانمردی برای ورزشکاران ما در اولویت نخست باشد چرا که در غیر این صورت کسب مدال و قهرمانی ارزشمند و سودمند نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس که افراد همیشه قهرمان این مرز و بوم هستند صاحب روحیه جوانمردی بودند و به همین دلیل در مقابل ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کردند.
وی با بیان اینکه جوانمردی سن و جنس نمی‌شناسد و همه انسان‌ها در هر سن و سال و با هر جنسیتی می‌توانند جوانمرد باشند، اظهار داشت: حضرت زینب (س) نمونه‌ والایی از جوانمردان عالم بودند که در مقابل ظلم و جور زمانه خود ایستادگی کردند.
وی در ادامه به افتخارآفرینی ورزشکاران استان قزوین در بازی‌های آسیاسی جاکارتا پرداخت و گفت: باید به این ورزشکاران و افرادی که زمینه ساز کسب این افتخارات ارزنده شدند، تبریک گفت.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.