به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سرهنگ سهراب خسروی روز یکشنبه افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این رابطه، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه پس از اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر، وی نیز دستگیر شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ خسروی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

**کشف هفت کیلوگرم موادمخدر در قزوین
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر طی 2 عملیات پلیس در استان خبر داده است.
سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع از انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق یک سوداگر مرگ به استان قزوین مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با برنامه ریزی و هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند،افزود: ماموران حین کنترل تردد خودروها در مبادی ورودی قزوین موفق به شناسایی خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر شده و حین انتقال موادمخدر به خودروی دیگر آنرا توقیف کردند.
سرهنگ خدایی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو چهار کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین افزود: در عملیاتی دیگر ماموران این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان، به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با سه نفر سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام مسئول افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، مواد مخدر سه کیلوگرم حشیش را کشف کردند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.