به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار داشت: دوره آموزشی یاد شده توسط دکتر احمد اکبری از مدرسان مطرح در عرصه فن بیان و روان شناسی بالینی کشور برپا و بازخورد خوبی نیز از سوی شرکت کنندگان در این کلاس ها داشت.
وی، یکی از برنامه ­ها و سیاست های مورد پیگیری این سازمان را توجه خاص به حوزه آموزش کارکنان و به خصوص رانندگان تاکسی دانست و یادآور شد: برهمین اساس، برگزاری چنین دوره هایی برای ناوگان بزرگ تاکسیرانی شهر قزوین در دستور کار قرار دارد.
عرشیان اضافه کرد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که شرایط لازم برای فعالیت بهتر و عملکرد مطلوب تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.