به گزارش ایرنا، در این مراسم ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی های دفتر استان های وزارت ورزش و جوانان، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و علیرضا آشناگر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشتند.
استان قزوین 10 ورزشکار و 2 مربی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعزام کرده بود که در نهایت این کاروان اعزامی سه نشان طلا و یک مدال برنز را برای استان به ارمغان آوردند.
در این مراسم از رضا علیپور، مهدی مرندی و بهمن عسگری طلایی های قزوینی در بازی های آسیایی جاکارتا در رشته های سنگنوردی، والیبال و کاراته با هدیه 300 میلیون ریالی، از تهمینه کربلایی صادقی دارنده اولین مدال برنز رشته پنچاک سیلات بازی های آسیایی با هدیه 200 میلیون ریالی و از محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک و علیرضا بلاغی سرمربی تیم ملی سنگنوردی کشور با اهدای لوح و هدیه 50 میلیون ریالی تجلیل شد.
همچنین در ادامه از ابراهیم برخورداری در رشته تیراندازی، اسماعیل عبادی در رشته تیراندازی با کمان،مهدی علیپور در رشته سنگنوردی، حمیدرضا گروه ای و رامین رامندی در رشته سپک تاکرا ،حسین زنجانیان در رشته دوچرخه سواری و سایر روسای هیات های ورزشی استان با اهدای لوح تجلیل شد.
در ادامه این برنامه، مراسم بدرقه جبرییل عبادی مربی تیم ملی تیر و کمان کشور، سمیرا و محسن جلیلوند عضو تیم ملی گلبال ایران، حسین فرزانه سیاهکل عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور ،علیرضا قورچی بیگی عضو تیم ملی شطرنج و کامران یزدی عضو تیم ملی دوومیدانی ایران که به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا اعزام می شوند برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم گفت:معجزه ورزش و ورزشکاران است که می توانند حس غرور ملی را در کشور ایجاد کرده و حال مردم را خوب کنند.
علیرضا آشناگر افزود: امیدواریم با حمایت ها و همکاری های همه دستگاه از ورزشکاران استان شاهد تکرار این موفقیت های خوب در مسابقات آینده باشیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.